Re: Wuolteen "pyjamabileet"

[ Vastaukset ] [ Vastaa viestiin ] [ DreamWear keskustelupalsta. ]

Lähettäjä Pauliina , Syyskuu 12, 2007 at 06:15:34:

Vastauksena viestiin: Re: Wuolteen "pyjamabileet", jonka kirjoitti anonyymi-tv Syyskuu 11, 2007 at 21:32:53:

: :valituksia Wuolteen pyjamabileistä!

: Olin aika yllättynyt ideasta pyjamabileet (vaikka en Vuolteelle ole lähdössä).

: : Pyjamabileet ei ole "dress code" vaan jokainen voi toki tulkita pyjaman vaikka iltapuvuksi.

: Voin Minna-Mariaa mukaellen vain todeta, että DWC:n tilaisuuksiin kukin on voinut _aina_ pukeutua (sillä omimmallaan, ja) haluamallaan tavalla.

: : Terveisin pikkuisen ärsyyntynyt, mutta nopeasti lauhtuva

: Onneksi ;) Jaksamista, sillä tilaisuuksien järjestäminen/vastuu muiden ilonpidoksi voi joskus olla yllättävän raskasta.

Minäkin pohdiskelin mielessäni tuota teemaa. Ongelmana minulla on se etten omista yhtäkään pyjamaa. Tulkitsin että yöpaitakin käy, vaikkakin tuo ihan normaalikäytössä oleva yöpaitani voisi olla ainakin jonkun mielestä hieman arveluttava. No tilanne tavallaan korjautui, kun tuo ajateltu aika olisi puoliltaöin. Silloin varmaankin käytän yöpaitaani - sängyssä ja jos itsenikin yllättäen jaksaisin noin myöhään valvoa, en varmaankaan viitsisi enää käydä vaihtamassa asua. Pitääpä sitten seurata mitä Wuolteella lauantai-iltana tapahtuu ja pukeutua tarpeen mukaan. Asuahan voi vaihtaa pitkin iltaa, kuten Wuolteella on ollut tapana vaikkakin olen tuosta luopunut viimeaikoina.

Vastaukset:

Vastaa viestiin

Nimi:
E-Mail:

Aihe:

Vastaus:

Vapaaehtoinen linkki URL:
Linkin otsikko:
Vapaaehtoinen kuva URL:

[ Vastaukset ] [ Vastaa viestiin ] [ DreamWear keskustelupalsta. ]