Re: Hehheh...

[ Vastaukset ] [ Vastaa viestiin ] [ DreamWear keskustelupalsta. ]

Lähettäjä Pauliina , Lokakuu 01, 2007 at 09:00:43:

Vastauksena viestiin: Hehheh..., jonka kirjoitti Minna-Maaria Syyskuu 30, 2007 at 21:24:13:

: Heh! Tarkoitit asian varmaan vitsiksi...

: Ei kai siellä Tampereella ja bussissakaan tarvitse tuppisuuna olla. Kyllä se jutustelu sielläkin sujunee!

: Iltapala ei minnekään katoa, katsos kun ennen tällaisia tunnin jatkoaikapäätöksiä neuvotellaan asianosaisten, kuten ruokapalvelun ja bussifirman kanssa. Eli kaiken on toki pelattava, vaikka muutoksia tulisikin:) Täydellä henkilökunnalla Wuolle varautuu meitä varten, koska tulijoita on sen verran paljon!

: M-M

Tämä kommenttini ei ole tarkoitettu arvosteluksi - pitäähän joskus kokeilla jotain uuttakin, mutta jotain tässä on tullut mieleen ajan kuluessa.

- Tuota jutustelun puutetta en ainakaan minä ottanut vitsiksi, kun minä jään perjantai-illaksi Hauholle. Tottahan bussiporukka voi jutella matkalla keskenään sen mitä siellä pystyy. Hauholle jääneet yrittävät sitten pärjäillä "omillaan" ja keksiä itselleen ohjelmaa (kuten muulloinkin), mutta jutustelu koko porukan kesken jää aika vähiin siltä illalta. Ilmeisesti ainakin minun osaltani, kun tällaisella mummolla iskee tuo nukkumaanmenoaika melko varhain päivän ajomatkan jälkeen. Näemme varmaankin sitten lauantain aamiaispöydässä.

- Ehkäpä kokeiluna voisi ottaa tämän että Hauhon tapahtuman yhteyteen ympätään teatterimatka. Tähän saakka ne on järjestetty erikseen. Tuloksista sitten näkee kannattaako tällaista yhdistämistä järjestää jatkossa. Ehkä tästä on etua heille joilla on vaikeuksia saada kovin monta "TV-lupaa" vuosittain.

- Kun tuossa mainittiin henkilökunta, niin toivottavasti heille on ilmoitettu, että perjantaina on paikalla hyvin pieni osa aiemmista vuosista poiketen. Tämä pitää huomioida niin iltapalassa kuin henkilökunnan määrässäkin. Omistajalle tulee tappiota, jos paikalla on turhan suuri henkilökunta palvelemassa pientä joukkoa. Jos Tampereen porukka viipyy kovin myöhään, se on huomioitava iltapalassa joko siten että määrä mitoitetaan vain paikalle jäävien mukaan. Jos taas retkellä olleetkin haluavat ilta(yö)palaa, voi olla että se pitää olla eri tyyppinen ja itsepalveluperiaatteella jos henkilökunta on jo lähtenyt kotiin. Lämmin ruoka lienee unohdettava koska se ei saa olla esillä kuin määrätyn tuntimäärän. Toisaalta Hauholla olijat eivät varmaankaan jaksa odottaa "yöpalaa" vaan haluavat tavanomaisen iltapalan (minä ainakin). Toivottavasti tämä kaikki on huomioitu henkilökunnan kanssa neuvotellessa.

Jotenkin tuntuu aika isolta haasteelta tämä ohjelmapohjan muutos, mutta kuten alussa mainitsin, pitäähän joskus kokeilla jotain uuttakin. Toivotaan että onnistuu.

Vastaukset:

Vastaa viestiin

Nimi:
E-Mail:

Aihe:

Vastaus:

Vapaaehtoinen linkki URL:
Linkin otsikko:
Vapaaehtoinen kuva URL:

[ Vastaukset ] [ Vastaa viestiin ] [ DreamWear keskustelupalsta. ]