Lähettäjä Anne , Lokakuu 10, 2007 at 19:30:55:
Vastauksena viestiin: nettisivut ja kuvat, jonka kirjoitti Sussu Lokakuu 10, 2007 at 18:16:44:
Silloin, kun meikäläisten bileet olivat Kaisaniemessä, otimme kuvia vaikka millä mitalla ja varsinkin minun ottamani päätyivät toimestani sivuille. Minulla kun oli luvat kunnossa itseltäni ottajana ja myös kyuvien kohteilta - ei ollut siis ongelmia. Kaisaniemen jälkeen olen osallistunut aika harvakseltaan bileisiin ja ne joukkokokoontumisetkin lopahtivat kuin seinään bileitten siirryttyä DTM:ään Mitään estettä kuvien laittamiselle ole, kunhan niitä vain ylläpidolle toimitetaan. Kukaan vaan ei ole toistaiseksi lähettänyt lukuunottamatta kahta tyttöä, jotka halusivat omansa jäsenalueelle. Jos siis halukkaita on niin ei kun vaan lähetttämään niitä minulle niin laitan kuvakansioon. Muistakaa vaan, että lupa täytyy olla sekä kohteelta, että kuvan ottajalta. Kuvat kokoon 640x480, copyrightit kuviin kiinni ja kuvien koko alle 50 kiloa. Noilla eväillä toimii. Anne : Olipa tuossa eilisiltana chatissä puhetta siitä, että olisi mukavaa jos tänne DwC:n sivuille tulisi uusia valokuvia sitten, kun sivut uudistuvat. Tuolla kuvasivuillahan niitä on, mutta melkosen vanhoja. Tulee vähän tunne, että onkohan tämä edes toimiva yhdistys enää. Itse muistelen, miten tärkeätä oli nähdä realistisia kuvia transvestiiteista silloin, kun ekan kerran tänne eksyin tietoa etsimään. Omat mielikuvat kun silloin perustuivat elokuviin ja drag showhun. Kun nyt kuitenkin on olemassa moniakin semmosia tyttöjä mukana teidän tapahtumissanne, jotka rohkenevat kasvojensa kanssa netissä esiintyä, niin eikö olisi ihan mukavaa, jos näitä kuvia täällä käytettäisiin. Luvan kanssa tietysti.
|