top of page

Tulipahan mieleeni, että…

Julkinen·36 jäsentä

Minä ite…

Olen Ulla, pikkupoikana minulla oli nukke, en muista mistä sen sain ja miksi annoin nimeksi sille Tuhma Ulla. Liekö enne, etiäinen tulevasta…

Olen transvestiitti vanha mies ja minulla on fetissi. Naiselliset alusvaatteet ovat intohimoni, varsinkin 50 ja 60 luvun tyyliset ennen sukkahousuja. Pikkuhousut, sukkanauhaliivit, saumasukat, nylonit sekä stayupit ja rintaliivit ovat aina kiihkeissä valveunissa.

Varhaisessa teini-iässä kokeilin salassa äitini pikkuhousuja, jäin välittömästi loppuiäkseni niiden luoman tunteen ja tuoksun valtaan.

Niihin aikoihin en tuntenut olevani tyttöpoika enkä ollut tyttömäinen. Trasvestiitti sanaa en edes tiennyt olevan edes olemassa..

Nuorena miehenä, tyttöystäviltä salaa kokeilin heidän hepeniään .

Ensimäisen vaimoni ollessa poissa kotoa, pukeuduin jo kokonaan hänen vaatteisiinsa, alusasuhin myös tietenkin.

Löysin uuden puolison ja menin uudestaan naimisiin, muutimme Helsinkiin töiden perässä.

Aloin tyttöillä häneltä salaa. Kun 2006 työsuhteeni oli YT-prosesissa,tyttöilyvimma voimuistui. Ostin vaatteita mm. Selma Palmun kaupasta, Stockmannista ja rohkeuden lisääntyessä muista putiikeista. Tilasin korkkarit kokoa 45,

saksalaisestaverkkokaupasta. Säilytin asuja kotona piilossa.

Internetistä löytyi niihin aikoihin ilmaisia keskustelupalstoja kuten -DWC, Puuteri- joissa tapasi erilaisia henkilöitä. Tiesin nyt olevani transvestiitti.

Tapailin toisia kaltaisiani heidän luonaan. Yhden heistä useasti. Tajusin olevani bi, halusin olla naisten sekä trasvestittien kanssa. ”Oikeista” miehistä en välitä. Lesbotransu 😎.

Vasta nyt, DWC keskustelurymä rohkaisi kertomaan vaimolleni halusta pukeutua. Hän on aavistanut sen, hyväksyi ja antoi puolihameen sekä on nyt ostanut minulle lahjaksi alusasuja. Voin hameilla kotona.

Seikkailuista muiden tyttöilijöiden kanssa en ole kertonut enkä kerro hänelle.

Sammumaton kiinnostus tranvestismiin pakottaa selaamaan sen historiaa ja katsomaan web kuvastoja.

Idoleita ovat Annne_tiitti, Celiah Morgan, AlinaWang, Chicle Barrage, Miss Tara Roberts sekä lukuiset muut viehättävät naiselliset henkilöt. Jotain seksuaalisia mielleyhtymiä liittyy omaan transpukeutumiseen.

Olen kriittinen ulkonäköni suhteen, sen vuoksi en ole kehdannut osallistua DWC kahvi-iltoihin koskaan vaikka mieleni on tehnyt.

Siksi olen julkaista tänne vain kasvottoman

vanhan tyttöilykuvan.

Olen vanha ,naisvaari, haikailen alati menneitä,

76 näyttökertaa
Eva
Feb 24

Tule vaan, omana itsenäsi, olet silloin omiesi joukossa.

Omakin naama muistuttaa kynnöspeltoa ohdakkeiden koristamana, mutta oma sisimpäsi on samaa maata kuin meilläkin.

Ei mitään pelättävää. Ymmärtämystä löytyy täältä, just vaikka vain kahvi-illoista paaaljon enemmän kuin siviilissä.

Usko pois, siskoseni. Olet turvassa täällä!

©  Dreamwear Club ry. Luotu käyttäen Wix.com-alustaa  --        Yhteystiedot

bottom of page