top of page

Tulipahan mieleeni, että…

Julkinen·34 jäsentä

Esittelyketju

Avataanpa tässä ketju, jossa kukin voi esitellä itsensä. Olen Anukatariina 60+ transfeminiini Espoosta. Transtaustani tunnistin n. 11-vuotiaana ja sen pidin piilossa 54-vuotiaaksi saakka. Kun sitten uskaltauduin asiasta kertomaan puolisolleni, hän on kannustanut minua avoimuuteen. Aika tarkalleen kaksi vuotta olen ollut avoimesti oma itseni töissä ja vapaa-ajalla - ratkaisu, jota en todellakaan kadu! Olen myös tällä haavaa DwC:n puheenjohtaja, Helsingin kahvi-iltojen yksi emäntä kolmesta ja Setan Transpoliittisen toimikunnan varapuheenjohtaja. Soitan poskeani somessa transoikeuksien puolesta ja välillä laadin kyselyitä erilaisista transihmisten elämää koskevista asioista.

ree

1265 näyttökertaa
Anniina Neiti
2025年7月31日

Meniköhän ensimmäinen postaus harakoille vai onko täällä jokin uusien käyttäjien ensimmäisten viestien tarkistus- ja hyväksyntäsysteemi? Yritetään uudestaan:

Moi, minä olen Anniina ja lähestyn uhkaavasti viittäkymppiä. Niin yllättävää ja uskomattomalta kuulostavaa kuin se onkin, olen myös transvestiitti. Olen ollut jo pienestä pitäen, jolloin ihmettelin äitini ja siskoni meikkejä ja mekkoja ja miksi sellaisia ei ole pojille. Varsinainen pukeutuminen alkoi fetissinä teini-iässä, mutta on nykyään enemmänkin rentoutumis- ja vapautumismuoto samaan tapaan kuin toimistolta tullessa heittää kravatin ja pikkutakin pois vaihtaen ne löysiin verkkareihin ja aivot nollaavaan tv:n katseluun.

Pukeutuminen on ollut on-off-toimintaa, jota on rajoittanut se, etten ole koskaan voinut varsinaisesti elää yksinäni omassa rauhassa. Aina on ollut jotain, ja nyt tällä hetkellä toimin äitini omaishoitajana, josta saan vapautusta lähinnä lomakausina kun sisarukseni ottavat hänet hoiviinsa. Kaapissa eläminen jatkunee vielä jonkin aikaa, sillä äitini loppuelämä ei mielestäni ansaitse enää yhtään yllätystä lisää.

Olen tänä vuonna päättänyt viimeinkin mennä hieman pidemmälle ja aloittaa meikkauksen huonolla menestyksellä, vaihtaa sukkatäytteet silikonisiin irtorintoihin paremmalla menestyksellä, hakeutua kaltaisteni yhteisöön...

Varmaan aktiivisempiakin foorumeita löytyy tiiteille, mutta ajattelin että tätä kautta varaan itselleni ainakin mahdollisuuden sosialisoimiseen. Kaksi kertaa olen yrittänyt saapua DWC:n tapaamiseen: ensimmäisellä kerralla kesäkuussa jänistin, ja toisella kerralla heinäkuussa huomasin ettei silloin ole tapaamisia, mikä ei haitannut koska olin taas jänistämässä. Jää nähtäväksi tuleeko tästä yhtikäs mitään, vai tuleeko vedettyä raotettu kaapin ovi taas tiukasti kiinni.

編集済み

©  Dreamwear Club ry. Luotu käyttäen Wix.com-alustaa  --        Yhteystiedot

bottom of page