top of page

Ulkonäkö ja olemus

Julkinen·38 jäsentä

Naisellinen ulkonäkö

Olen 43 vuotias ja ulkonäön saaminen naiselliseksi on (nykyään) vaikeaa kun sain taas inspiraation kaunistautua. Osaatteko neuvoa meikkaus tms. vinkkejä (netistä) jolla saisi naisellisemmat kasvot? Ylipainoakin on ja sen peittäminen on oma taiteenlajinsa tosin pelkät mustat vaatteet häivyttävät liian suurta mahaa..

515 näyttökertaa
Anniina Neiti
Jul 31, 2025

@sanna salanen: Auttaisiko tuo Maybelline Fit Me myös tummien silmänalusten kanssa?

Itse olen todennut, että ainakin Essencen Correct & Conceal -peitevärit vain pahensivat niitä (tiedän, halpismerkki...). Iho kyllä vaaleni, mutta tummat pintasuonet muuttuivat entistä silmiinpistävämmiksi.

Sitten keksin kokeilla pistää punaista huultenrajauskynää ennen peiteväriä, ja se auttoi hieman. Päälle ihonväristä luomiväriä niin nuo pahuksen silmäpussit olisivat muuten muuttuneet huomaamattomiksi, mutta luomiväri oli kiiltävää sorttia...

Joten olen pohtinut, tarvitsenko vain hyvää keskipeittävää ainetta (peiteväri tai meikkivoide), vai pitäisikö suosiolla kokeilla jotain erittäin peittäviä teatterimeikkejä, mahdollisesti teipinpätkän päälle, joka tasoittaisi pois silmäpussien alta varjoja tuottavat kuopat 🙄

Edited

©  Dreamwear Club ry. Luotu käyttäen Wix.com-alustaa  --        Yhteystiedot

bottom of page